onsdag 15 april 2015

Tack för ett fantastiskt GothCon!

Först nu har jag mentalt lyckats landa efter GothCon och kan sätta mig ned och formulera ett hyfsat vettigt blogginlägg. Det kommer snart att komma upp mer detaljerade blogginlägg över dagarna på GothCon men tills dess får ni nöja er med en liten tacklista!

Först och främst, tack till alla fina besökare som kom och besökte Isisrummet under de tre dagarna det var öppet. Det var kul att se att det var så välbesökt och att det var så uppskattat. Tack för alla fina ord och peppen!

Tack till GothCon för att ni varje år vill ha dit #isisnerdfeminism. Det är alltid sjukt trevligt! Extra tack till staben med Gunnar och Niklas i spetsen som stod ut med tusen frågor från mig både innan och under GothCon och som med bravur löste allt.
Tack till mina tre fina funktionärer, Ola, Nettan och Gill som bar stolar, satte upp bilder, bar bord och var trevligast i världen under hela konventet. Ni är bäst!
Tack till Annika Hirvonen som gick in som superb medarrangör och höll i prova-pådagen på lördagen. Sjukt stabilt och bra!
Tack till alla paneldeltagare och föreläsare och till Elaine Boström som var en superbra moderator av panelerna.

Jag skulle kunna fortsätta så här i evighet. Det blev ett fantastiskt bra GothCon och jag är mer än nöjd med hur #isisnerdfeminism representerade där. Nu fortsätter vi så här under resten av året! Heja heja!


Allt blir bättre med figurer målade som Manesix i My Little pony: Friendship is magic!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar